سایت دکتر بهرام خیری

چرایی ورود ما به بحث بازاریابی معناگرا از اینجا نشات میگیرد که امروزه بشر مدرن به دلیل تحولاتی که در زندگی اجتماعی اش اتفاق افتاده نوعی سرگشتگی یا نوعی استیصال یا نوعی بن بست را در زندگی خودش احساس می کند . البته در کنار این بن بست یا استیصال ، در عین حال به دنبال یک زندگی آرمانی هم هست ؛ به این مفهوم که اگر آحاد بشر در زندگی اجتماعی اقتصادی خوشان در دنیای سنتی یا زندگی سنتی ، صرفا به دنبال رابطه کارکردگرایانه با محصول و مصرف بودند.اما امروزه بشر نه تنها به دنبال تامین نیازها یا رابطه کارکردگرایانه خودش با محصول هست ، بلکه به دنبال تزریق معنا در این مناسبات اجتماعی اقتصادی هم هست.

دکتر بهرام خیری