71-بررسی تاثیر ویژگی های شخصی بر روابط کاری مدیران بازاریابی و فروش
72-شناسایی عوامل تاثیرگذار در جذب و حفظ مشتریان
73-بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن
74-بررسی تاثیر نگرش به بازی سازی در بازاریابی بر استفاده مکرر مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری متغیر بازخورد
75-بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
76-بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتریان
77-بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی مشتریان(مورد مطالعه: خطوط هوایی امارات)
78-بررسی تاثیر طرز تفکر مصرف کننده بر وفاداری به برند
79-بررسی تاثیر سبک زندگی مصرف کنندگان سبز بر توسعه پایداری اقتصادی
80-بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر احساس وابستگی به برند، کیفیت رابطه با برند، تبلیغات دهان به دهان و محبوبیت برند