1-ارزیابی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روان شناختی خریداران متمایل به محصولات بدون نام و نشان تجاری ( ژنریک) بر تصمیم گیری خرید این محصولات
نویسندگان : دکتر بهرام خیری ، مریم حاجی محمد رضا
مجله : پژوهش های مدیریت _ شماره 85 _ تابستان 1389
2-ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
نویسندگان : دکتر عبدالحمید ابراهیمی ، دکتر بهرام خیری ، سمیه یادگاری نیارکی
3-بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان
نویسندگان : بهرام خیری ، بهروز قاسمی ، وحیدمیرابی ، پویا قلی پور سنگلچی
مجله : مدیریت بازاریابی _ شماره 12 _ پاییز 1390
4-بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی
نویسندگان : دکتر بهرام خیری ، دکتر حیدری ، ثمینه ذوالفقاری
مجله : مدیریت بازاریابی _ شماره 8 _ تابستان 1389
5-بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان
نویسندگان : حسین صفرزاده ، بهرام خیری ، ریحانه آقاسیدآقا
مجله : مدیریت بازاریابی ، شماره 10 ، بهار 1390
6-تاثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول
نویسندگان : بهرام خیری ، فریده حق شناس ، مریم خواجوی
فصلنامه مدیریت کسب و کار _ شماره 15 _ سال چهارم _ پاییز 1391
7-تاثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
نویسندگان : دکتر بهرام خیری ، دکتر وحیدرضا میرابی ، سید ایمان موسویان
8-بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند(تعمیم نام تجاری) : یک مدل جامع
نویسندگان : دکتر بهرام خیری ، محمد سعید زمانی
9-اهميت رضايت مشـتری و اندازه گيری آننویسندگان : بهرام خیری ، معصومه قریشی
10-بررسی عوامل موثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان
نویسندگان : دکتر بهرام خیری ، مولود سادات فرازنده مهر ، حامد رضی پور