31- شناسایی و بررسی مولفه های بازاریابی معناگرا در سیستم آموزش دانشگاه
نویسندگان: مهسان حاجی رسولیها، بهرام خیری، ماندان مومنی
32- شناسایی و طبقه بندی مولفه های مصرف آگاهانه
نویسندگان: محمد صادق قربانیان گزافرودی، بهرام خیری، حسن اسماعیل پور، منصوره علیقلی
33- شناسایی مولفه ها و راهبردهای بازاریابی معناگرا در ارتقا کیفیت زندگی معنوی
34- شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه
35- شناسایی ابعاد رفتاری مصرف اگاهانه به عنوان الگویی متناسب با مصرف اخلاقی در جامعه
36- بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی(آرمان گرایی، خودگرایی و مادی گرایی) مصرف کنندگان بر بازاریابی غیر اخلاقی درک شده آنها
نویسندگان: محمد صادق قربانیان گزافرودی، فاطمه سعیدی راد، بهرام خیری، منصوره علیقلی