سایت دکتر بهرام خیری

101-اخلاق در بازاریابی و تجارت

102-ارائه مدل تعیین مولفه های مربیگری مشتری

103-بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمانهای سیاسی بازارمحور و همچنین سازمانهای تجاری سیاست محور

104-تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک‌ملی

105-ریسک گریزی و وفاداری نسبت به برند

106-شناسایی مولفه های مشتری خوب و تعیین پیشایندها و پیامدها(مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)

107-طراحی مدل پارادایمی برنامه ریزی استراتژیک

108-عوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی فعال در دوران رکود اقتصادی و تاثر آن بر عملکرد شرکت؛ مطالعه شرکت های فعال در شهرک صنعتی عباس آباد

109-عوامل موثر بر رفتارمصرف کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی

110-مدل سازی عوامل موثر در انتخاب کانال توزیع توسط شرکت