101-اخلاق در بازاریابی و تجارت
102-ارائه مدل تعیین مولفه های مربیگری مشتری
103-بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمانهای سیاسی بازارمحور و همچنین سازمانهای تجاری سیاست محور
104-تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانکملی
105-ریسک گریزی و وفاداری نسبت به برند
106-شناسایی مولفه های مشتری خوب و تعیین پیشایندها و پیامدها(مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)
107-طراحی مدل پارادایمی برنامه ریزی استراتژیک
108-عوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی فعال در دوران رکود اقتصادی و تاثر آن بر عملکرد شرکت؛ مطالعه شرکت های فعال در شهرک صنعتی عباس آباد
109-عوامل موثر بر رفتارمصرف کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی
110-مدل سازی عوامل موثر در انتخاب کانال توزیع توسط شرکت