سایت دکتر بهرام خیری
  • برخی از سوابق اجرایی حرفه ای :
    • دستیار و مشاور مدیریت گروه سولیکو (کاله)
    • مدیر تحقیقات بازاریابی و مدیر ارتباط با مشتری هلدینگ سولیکو (کاله)
    • نماینده مدیر عامل در تدوین و اجرای برنامه ریزی استراتژیک هلدینگ سولیکو (کاله)
    • مشاور هلدینگ در تدوین و اجرای بیزینس پلن گروه طرفه نگار (نرم افزار هلو)
    • مشاور مدیر عامل در تدوین و اجرای بیزینس پلن شرکت نفت پاسارگاد
    • مشاور مدیرعامل و معاون بازاریابی و فروش شرکت لبنیات مارگارین
    • و ….
  • برخی از سوابق مشاوره ای و آموزشی :
    • تدوین و اجرای فرایند مدیریت استراتژیک بازارگرا شرکت دنلکس
    • تدوین برنامه استراتژیک و بازاریابی و فروش هلو هلدینگ طرفه نگار(نرم افزار هلو)
    • تدوین و اجرای فرایند مدیریت استراتژیک بازارگرا شرکت نفت پاسارگارد
    • تدوین برنامه استراتژیک و بازاریابی و فروش شرکت مارگارین
    • تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی هلدینگ پاکسان
    • تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی هلدینگ اعظم
    • تدوین برنامه استراتژیک بازارگرا شرکت بهنوش ، زمزم ، برکت ، دینه ، شاد 
    • برگزاری دوره های آموزشی مدیران در شهرداری تهران ، شرکت پتروشیمی و شرکت فولاد سپاهان
  • برخی از سوابق پژوهشی(کتب):
    • مقدمه ای برتحقیقات بازاریابی(روش آمیخته)
    • ارتباطات بازاریابی و برند
    • بازاریابی صنعتی
    • مدیریت بازاریابی سیاسی
    • مدیریت استراتژیک برند
    • نشانه شناسی بازاریابی
    • مدیریت استراتژیک(رویکرد کمی)
    • تحلیل پیشرفته مشتری
    • مدیریت بازاریابی
    • بازاریابی رسانه های اجتماعی
    • رفتارمصرف کننده(جهت گیری های جدید)
    • برندهای لوکس پایدار
    • استراتژی ها و تاکتیک های قیمت گذاری
    • گفتمان بازاریابی
    • مواجهه با نظام سرمایه داری
    • حس برند
    • راهنمای مدیریت ارتباط با مشتری
    • تحقیقات بازاریابی با رویکرد عملی
    • درگیری مشتری در نظریه و عمل
    • مقدمه ای بر روش پژوهش کیفی با کاربرد نرم افزار Nvivo
    • اعداد جادویی برای مدیریت منابع انسانی
    • دیسکورس بازاریابی(چشم انداز انتقادی)
    • بازاریابی الکترونیکی،بازاریابی اینترنتی جلد 1
    • بازاریابی الکترونیکی،رسانه های اجتماعی جلد 2
    • داروینیسم دیجیتالی
    • بازاریابی معناگرا : آینده بازاریابی
    • کیفی پژوهی بازاریابی
    • بازاریابی داخلی
    • نسل پنجم بازاریابی
    • روابط برند _مصرف کننده
  • حوزه تدریس :
    • رفتار مصرف کننده پیشرفته
    • تحقیقات بازاریابی پیشرفته
    • پیش بینی بازار 
    • مدیریت فروش و بازار 
    • مدیریت برند و تبلیغات
    • مدیریت استراتژیک بازاریابی 
    • و…