21-بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
نویسندگان : ایمان موسویان ، بهرام خیری ، وحیدرضا میرابی
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین ، بهار 1393 ، سال چهارم ، شماره 1 (علمی _پژوهشی/ISC)
22-بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای شهروند
فاطمه شبستری ، بهرام خیری
23-بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان پست مدرن
بهرام خیری ، حسین یعقوبی زاده ، محمد حسن اسدنیا
24-شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه
نویسندگان : محمد صادق قربانیان گزافرودی ، بهرام خیری ، حسن اسماعیل پور ، منصوره علیقلی
25-ارائه مدل بومی ارتباطات يکپارچه ی بازاريابی(IMC) مبتنی بر ارتقا برند
نویسندگان : وحید نامنی ، بهرام خیری ، منصوره علیقلی
فصلنامه مدیریت کسب و کار ، شماره 51 ، پاییز 1400
26-ارائه مدل تعیین مولفه های مربیگری مشتری
نویسندگان : بهرام خیری ، نرگس اسدی
فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری ، سال ششم ، شماره 84 ، ص 346-360
27-ارائه مدل رفتار مصرف کننده معناگرا با تأکید بر همگرایی اجتماعی ونگرش هموفیلی(موردمطالعه : مصرف کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
نویسندگان : مریم خواجوی ، بهرام خیری ، احمد ودادی
28-ارائهٔ مدلی برای اندازه گیری قابلیت های بازاریابی بانک ملی ایران
نویسندگان : محمد نجف زاده ضیاالدین ، بهرام خیری ، سید عباس حیدری
فصلنامه پژوهش های پولی_بانکی ، سال چهاردهم ، شماره 47 ، بهار 1400 ، صفحات 187-213
29-ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند_مصرف کننده در صنعت هتلداری بر مبنای نظریه داده بنیاد
نویسندگان : حمید علیزاده ، بهرام خیری ، سید عباس حیدری
فصلنامه مدیریت کسب و کار ، شماره 49 ، بهار 1400
30-الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
نویسندگان : راضیه کوکبی ، کامبیز حیدرزاده ، بهرام خیری
فصلنامه مدیریت کسب و کار ، شماره 48 ، زمستان 1399