سایت دکتر بهرام خیری

21-بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری

نویسندگان : ایمان موسویان ، بهرام خیری ، وحیدرضا میرابی

نشریه تحقیقات بازاریابی نوین ، بهار 1393 ، سال چهارم ، شماره 1 (علمی _پژوهشی/ISC)

22-بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای شهروند

فاطمه شبستری ، بهرام خیری

23-بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان پست مدرن

بهرام خیری ، حسین یعقوبی زاده ، محمد حسن اسدنیا

24-شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه

نویسندگان : محمد صادق قربانیان گزافرودی ، بهرام خیری ، حسن اسماعیل پور ، منصوره علیقلی

25-ارائه مدل بومی ارتباطات يکپارچه ی بازاريابی(IMC) مبتنی بر ارتقا برند

نویسندگان : وحید نامنی ، بهرام خیری ، منصوره علیقلی

فصلنامه مدیریت کسب و کار ، شماره 51 ، پاییز 1400

26-ارائه مدل تعیین مولفه های مربیگری مشتری

نویسندگان : بهرام خیری ، نرگس اسدی

فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری ، سال ششم ، شماره 84 ، ص 346-360

27-ارائه مدل رفتار مصرف کننده معناگرا با تأکید بر همگرایی اجتماعی ونگرش هموفیلی(موردمطالعه : مصرف کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)

نویسندگان : مریم خواجوی ، بهرام خیری ، احمد ودادی

28-ارائهٔ مدلی برای اندازه گیری قابلیت های بازاریابی بانک ملی ایران

نویسندگان : محمد نجف زاده ضیاالدین ، بهرام خیری ، سید عباس حیدری

فصلنامه پژوهش های پولی_بانکی ، سال چهاردهم ، شماره 47 ، بهار 1400 ، صفحات 187-213

29-ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند_مصرف کننده در صنعت هتلداری بر مبنای نظریه داده بنیاد

نویسندگان : حمید علیزاده ، بهرام خیری ، سید عباس حیدری

فصلنامه مدیریت کسب و کار ، شماره 49 ، بهار 1400

30-الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد

نویسندگان : راضیه کوکبی ، کامبیز حیدرزاده ، بهرام خیری

فصلنامه مدیریت کسب و کار ، شماره 48 ، زمستان 1399