سایت دکتر بهرام خیری

مدیریت بازاریابی سیاسی ( اصول و کاربردها)

مترجمان : بهرام خیری ، پدرام باقرنژاد

سخن مترجمان :
به کارگیری شیوه ها و ابزارهای بازاریابی و مدیریت آن در حوزه سیاست،پدیده ای جدید نیست.امروز بیش از سه دهه از پیوند مدیریت بازاریابی و علوم سیاسی در غرب می گذرد و این وصلت هر ساله محصولی تکامل یافته تر از قبل را به فعالان این عرصه ارائه می‌دهد.همزمان در دهه های اخیر در کشورمان به طور پراکنده شاهد به کارگیری و اجرای قسمت هایی جزیی از این دستاورد بوده ایم. قسمت هایی از مدیریت بازاریابی سیاسی که تحت عنوان تبلیغات سیاسی توسط فعالان سیاسی به صورت تجربی،سینه به سینه و پراکنده مورد استفاده قرار می گرفته است. از سویی دیگر متاسفانه کمتر کاندیدایی این امکان را داشته تا از مشاوره و برنامه ریزی و اجرای گروهی برخوردار شود که به طور کامل به تمامی اجزای مدیریت بازاریابی سیاسی نوین تسلط داشته باشند ، لذا غالبا از افراد صاحب نظر در حوزه های سیاسی ، ارتباطات و رسانه و معتمدین به طوری سازمان نیافته و هیاتی برای این مهم استفاده می شود.لذل با توجه به خلا موجود این حوزه در کشور و در مقایسع با غرب ، مترجمین با دقت بسیار این کتاب که یکی از برترین آثار جهانی در این رشته علمی می باشد را انتخاب نموده و آن را با نگاهی دقیق به زبان فارسی برگردان نموده اند.امید است این تلاش موجب گردد تا اساتید و دانش آموختگان و دانشجویان رشته های مدیریت بازاریابی و علوم سیاسی و همچنین گروه های سیاسی ، سیاستمداران ، احزاب سیاسی ، کاندیدای ریاست جمهوری ، نمایندگان مجلس ، شوراها و به طور کلی تمامی فعالان و علاقمندان به حوزه مدیریت بازاریابی سیاسی از این تلاش بهره‌مند گردیده و روش های تجربی خود در این حوزه را با روش های علمی طبقه بندی شده و ارائه شده در این کتاب تلفیق و از نتایج تضمین شده ی آن بهره مند گردند.بی تردید هر تلاشی برای انتقال علوم مرتبط به علاقمندان و فعالان این عرصه ، گامی است در جهت تقویت و تثبیت دموکراسی در جهان.امید است موثر و مقبول واقع گردد.
تالیف آخرین مترجمین ، تحت عنوان بازاریابی سیاسی با رویکرد انتخابات بزودی از طریق همین انتشارات قابل تهیه علاقمندان خواهند بود.

بهرام خیری

پدرام باقر نژاد