سایت دکتر بهرام خیری

خلاصه (3 Part):
همه این­ ها زندگی ما را شکل می­ دهند. پس تاکید در بازاریابی معناگرا یا معناگرایی، معنای خاصی هست. مراد من از معنا عبارت است از داشتن تفسیری خاص از زندگی برای تنظیم روابط بیرونی فرد و روابط درونی فرد.
قسمت دوم صحبت من تاکید بر واژه مساله هست. مساله از اینجا نشات می­ گیرد که ما چون دائماً در حال ایجاد ارتباط با پدیده­ ها هستیم یا ناگزیر از ایجاد ارتباط با پدیده­ ها هستیم، پس دائماً در ربط این پدیده­ های عینی یا ذهنی با تفسیر و تعریف و فهم ما از این پدیده­ ها یک رابطه­ ای وجود دارد که ما بایستی این رابطه را استخراج کنیم، یعنی تصمیم بگیریم که مراد ما یا هدف ما یا فرایند ارتباط ما یا مواجهه پردازش ما یا اراده ما از این رابطه­ های اجتماعی چی هست. گزینش این تفسیرها، گزینش این فهم­ ها نوعی تصمیم­ گیری هست.
ما در خلقت بی­ معنایی نداریم، معناهای متفاوت داریم.