سایت دکتر بهرام خیری

11-بررسي تأثير ويژگيهاي شخصي بر روابط كاري مديران بازاريابي و فروش

نویسندگان:بهرام خيري، احمد ودادي ،معصومه قريشي

12-بررسی تاثیر مدل سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و هوش کسب و کار بر موفقیت فروشگاه های عرضه محصول

نویسندگان : وحیدرضا میرابی ، بهرام خیری ، ساناز رضایی

13-ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای

نویسندگان : سید فرهنگ آبرومندی ، بهرام خیری ، احمد ودادی

نشریه مدیریت کسب و کار ، زمستان 1398 ، شماره 44

14-بررسی تاثیر بازاریابی اصالی و پراگماتیک بر اصالت برند

نویسندگان : زهره علی اسماعیلی ، بهرام خیری

15-عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل

نویسندگان : بهرام خیری ، مریم عبدلی

16-بررسی نقش تعدیلگر ارزش های لذت گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند

نویسندگان : بهرام خیری ، شبنم ملکیان

نشریه مدیریت کسب و کار ، تابستان 1393 ، شماره 22

17-بررسی میزان كیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضايت ـ وفاداری

نویسندگان : بهرام خیری ، محمد فضلی

نشریه مدیریت کسب و کار ، بهار 1388 ، سال اول ، شماره1

18-بازاریابی اصالی – بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل ها، تقابل ها

نویسندگان : زهره علی اسماعیلی ، بهرام خیری

نشریه مدیریت بازاریابی ، پاییز 1397 ، سال سیزدهم ، شماره 40

19-اثر فروش گرایی و مشتری گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی

نویسندگان : بهرام خیری ، فریده حق شناس کاشانی ، محمدهادی باقری

نشریه مدیریت کسب و کار ، تابستان 1391 ، شماره 14

20-جاذبه های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه های قرآنی

نویسندگان : سعید مسعودی پور ، بهرام خیری

نشریه اندیشه مدیریت راهبردی ، بهار و تابستان 1393 ، شماره 15 (علمی_پژوهشی/ISC)