91-بررسی مدل آمیخته بازاریابی در سازمان های غیرانتفاعی
92-هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کارآفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران
93-نقد روایتی پژوهش های پوزیتیویستی علوم انسانی از نقطه نظر تعمیم پذیری و قابلیت اطمینان سنجه ها با پیشنهاد جایگزینی امگا مک دونالد (موردمطالعه: پژوهش های بازاریابی)
94-بررسی نقش بازی سازی در افزایش درگیری مصرف کنندگان با توجه به نقش تعدیلگری متغیرهای درگیری احساسی و درگیری معاملاتی و بازخورد
95-بررسی نقش میانجی گرایانه نگرش در رابطه تجربه مشتری با احساس جامعه مجازی
96-تاثیر پیام های ترغیب کننده بر نیات رفتاری هواداران در بازاریابی شبکه های اجتماعی با نقش میانجی باورها و نگرش های آنان
97-تاثیر تلاش های بازاریابی و کشور سازنده گوشی تلفن همراه بر ارزش درک شده برند توسط خرده فروشان
98-تاثیر محبوبیت مطالب بر رفتار هواداران در بازاریابی شبکه های اجتماعی
99-تاثیر مربیگری مشتری بر رفتار شهروندی مشتریان
100-بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری