سایت دکتر بهرام خیری

91-بررسی مدل آمیخته بازاریابی در سازمان های غیرانتفاعی

92-هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کارآفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران

93-نقد روایتی پژوهش های پوزیتیویستی علوم انسانی از نقطه نظر تعمیم پذیری و قابلیت اطمینان سنجه ها با پیشنهاد جایگزینی امگا مک دونالد (موردمطالعه: پژوهش های بازاریابی) 

94-بررسی نقش بازی سازی در افزایش درگیری مصرف کنندگان با توجه به نقش تعدیلگری متغیرهای درگیری احساسی و درگیری معاملاتی و بازخورد

95-بررسی نقش میانجی گرایانه نگرش در رابطه تجربه مشتری با احساس جامعه مجازی

96-تاثیر پیام های ترغیب کننده بر نیات رفتاری هواداران در بازاریابی شبکه های اجتماعی با نقش میانجی باورها و نگرش های آنان

97-تاثیر تلاش های بازاریابی و کشور سازنده گوشی تلفن همراه بر ارزش درک شده برند توسط خرده فروشان

98-تاثیر محبوبیت مطالب بر رفتار هواداران در بازاریابی شبکه های اجتماعی

99-تاثیر مربیگری مشتری بر رفتار شهروندی مشتریان

100-بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری