سایت دکتر بهرام خیری

بازاریابی معناگرا تاکید دارد که معناگرایی صرفا یک نیاز متعالی یا صرفا یک نیاز ثانویه نیست. بلکه در دل خودش تامین و برآورده کردن نیازهای اولیه را هم فرض گرفته ؛ یعنی معناگرایی در ترکیب بازاریابی معناگرا به مثابه سبک زندگی نوعی عزلت گزینی ، نوعی نگاه عارفانه ، نوعی تعالی فردی و نوعی توسل به آسمان یا انقطاع و انتزاع از جامعه نیست ؛ بلکه بازاریابی معناگرا موفقیت خودش را در تعاملات اجتماعی و گذر از این مناسبات جستجو می کند.

دکتر بهرام خیری