61-اثر تعدیلگری انگیزش های لذت گرایانه و فایده گرایانه در رابطه بین پیشایندهای پست مدرن رفتاری مصرف کننده و قبیله های مجازی مصرف
62-ارائه مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی: نگاهی بین رشته ای بازاریابی -جامعه شناسی با تاکید بر جامعه سالمندان
63-ارایه مدل بومی بازاریابی استراتژیک در سازمان های غیر انتفاعی
64-ارائه مدل شناسایی موانع برندسازی گردشگری پزشکی ایران
65-ارائه مدل رفتاری خریداران واقعی محصولات ارگانیک در استان گیلان
66-ارایه یک مدل بومی برای بررسی عوامل موثر بر وفاداری به خرده فروش و قصد خرید مجدد با رویکردی آمیخته
67-ارائه مدل رفتارمصرف کننده با تاکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا(مورد مطالعه: مصرف کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
68-بررسی اثر سبک زندگی و قومیت گرایی مصرف کننده بر نگرش خرید
69-بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد – سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز)
70-بررسی تاثیر تعهد و خودکارآمدی برای اهداء بر تمایل به اعمال خیرخواهانه